donderdag 19 juli 2018

Fruity Fun


Zomer, tijd voor lekker fruit, maar daar gaat deze blogpost niet over.  Een hele tijd geleden testte ik af en toe voor Puperita.  Nu zag ik nog eens een oproep staan om te testen en dat wilde ik ook wel nog eens doen.  Dit keer ging het om zowel de Romper als pinafore, in het Vlaams eerder salopette en de kleedjesvorm van een salopette...  Voor ik het model te zien kreeg, wist ik dus ook niet wat ik precies zou gaan testen.  Ik testte voor Niene het jurkje.

Summer, time for yummy fruit, but this blogpost has nothing to do with fruit.  It's been quite a while I tested for Puperita.  This time I saw the call for testers and I wanted to sew something new.  This time the Pinafore and Romper had to be tested.  For my girl, I tested the Jumper.


Het patroontje gaat van ietsiebietsie net geboren tot 6 jaar.  Eigenlijk gaat het zelfs om 2 verschillende patronen, vandaag staat het voor de lancering in de aanbieding, je kan ze beide downloaden voor de prijs van één.  

The pattern goes from newborn to 6 years.  Well it isn't just a pattern, it involves two different patterns.  Today is launchday and you can get it in sale, buy 1, download 2.


Over het patroontje moet ik anders niet veel zeggen, heel eenvoudig en dus ook snel om te maken.  Als je interesse hebt, dan kan je het HIER vinden.

Not much more I can say about the pattern, it's very simple and quick to make.
If you're interested, you can go and check it out here








1 opmerking:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania