donderdag 25 juni 2015

Harvey Tee

Toen ik de 'test-call' voor deze t-shirt zag van de 'Harvey Tee' van OUSMD zag, wilde ik wel graag meedoen.  T-shirt met een v-hals en leuk accent met korte of lange mouwen.

Ik mocht de versie met de lange mouwen testen, en koos zelf ook het accent voor en achteraan.


En ook deze werd goedgekeurd en er zullen er zeker nog volgen!


Jense mocht op school ook optreden (en het shirt is niet geheel trek-proof)


When I saw the test-call for 'the Harvey Tee from OUSMD' , I certainly wanted to apply.  A shirt with v-neck and nice detail on front and back.

I got to test the long sleeved version and added the detail both in the front and at the back.  And yes it fits like a glove!

It 's kid approved and there were follow more for sure.

My boy had a performance at school too, that's why I put the guitar on.  And it 's not fully 'pull'-proof :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania