vrijdag 29 oktober 2010

Workshop Halloween - cupcakes

Vorig jaar had ik op school een workshopje cupcakes versieren gedaan, en dit jaar had ik me terug opgegeven.  Aangezien iedereen het vorig jaar zo leuk vond, werd het dit jaar dus ook cupcakejes versieren.
Eerst thuis enkele voorbeeldjes gemaakt, en dan konden ze eerst even kijken en daarna zelf aan de slag.
Enkele sfeerbeeldjes :

De voorbeeldjes thuis
Alles ligt klaar voor de eerste groep... maar door alle drukte, heb ik van de eerste groep geen foto's


















Groep 2 hard aan het werk















en het eindresultaat

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tania, Je hebt een sleutelhangerpakket gewonnen, gefeliciteerd. Wil je me even de kleur en het gewenste lint doorgeven (en je adres)? Alvast bedankt! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaw, super gedaan, hoor! Lijkt me heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania