zondag 19 december 2010

Taart 4 daagse deel 3 en 4

Deeltje 3 en 4 van de taart vierdaagse vallen samen, omdat ik gisteren geen tijd meer had om te bloggen.

Gisteren vierde we een superverjaardagsfeest.  In december hebben wij en mijn schoonzus elk 2 jarigen.  Dus de verjaardagen van mijn zoontjes en die van haar vierden we samen.
2 zes-jarigen, een 4-jarige en een 3-jarige  - Het werd een clowntje, op vraag van een van mijn kapoenen.
Zondag vierde mijn schoonzus de verjaardag van haar zoontjes nog eens thuis met andere vrienden en familie.  Ze wilde graag een taart van spiderman, en eentje van buzz lightyear...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania