vrijdag 31 maart 2017

Sylva



Sylva, een heel leuke top/tuniek, het allernieuwste patroon van Sofilantjes. En ook deze keer is het een specialleke.

Sylva - The newest pattern from Sofilantjes.  A special one.




Een V-hals zagen we al veel meer, maar een V - op de rug is natuurlijk ook leuk.
We all know the V- in the front of a shirt, but on the back it's very nice too.



Dit patroontje heeft niet enkel de V, maar ook een optie met een kap, deze heb ik nog niet gemaakt, maar verschillende testers deden dit wel natuurlijk.
This pattern not only has a V-version, but also a version with a hood.  I haven't made it yet, but several testers did, and they all turned out great!

Ook voor de mouwen zijn er opnieuw verschillende opties.  Ik maakte de 3/4 en ook de lange.
The pattern has different sleeve-options too.  The long sleeve has a special twist. 




Ik maakte eerst de 'gewone' versie, maar maakte ook nog een eigen versie, met een V-vooraan, maar achteraan gebruikte ik het achterpand van de versie met de kap, maar dus zonder kap.  Lengte ligt ook tussen de top en de tuniek.  Het weer is nogal wisselvallig en dochterlief heeft al enkele weken last van verkoudheden.  Ook haar popje kreeg een aangepast truitje, helemaal hetzelfde, maar dan de kleine versie.
I first made a 'normal' V-version - top.  But my second one had a little twist, I used the V in the front, but at the back I used the back bodice (without the hood).  Weather is changing every few days and our little girl has colds on and off for the last weeks.  I made her doll a matching shirt.



Dus ook dit patroontje van Sofilantjes is een aanrader, wil je ook aan de slag, ga dan zeker kijken op de site van Sofilantjes (zie zijbalk voor de link).  Als je vlug bent, kan je deze nog kopen voor een leuk prijsje!
So be sure to buy this pattern from Sofilantjes while it is on sale (only a few days ;)) - you can find the link to the Sofilantjes Shop on the side



5 opmerkingen:

  1. Wat ziet jouw meisje er leuk uit met haar nieuwe tunieks. De dubbele v-hals is echt speciaal en mooi voor zonnig weer. Het tweede shirt is fijn voor kille dagen. Leuk dat ook de pop een nieuw bijpassend outfitje heeft gekregen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het popje in hetzelfde shirt is zo schattig :)
    En het achterpand zonder V maken ga ik ook eens proberen denk ik

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania