donderdag 9 maart 2017

PTP



Als ik begin met Tadpoles, dan zegt dat jullie hoogstwaarschijnlijk niets.  Helemaal gelijk natuurlijk.  Tadpoles is namelijk het nieuwe legging patroon van Pickle Toes Patterns.

If I say Tadpoles, I don't have any idea if you know what I mean. But, if you want to know the Tadpoles pattern is the new pattern from Pickle Toes Patterns.



Een legging maken, dat had ik nog niet gedaan, nu mocht ik het patroontje testen en dat vond ik natuurlijk heel erg leuk.

Making a legging for my girl was a firsttimer (and second-timer, 'cause I made 2), and I liked it a lot. 




Toevallig had Pickle Toes Patterns ook net een patroon voor poppenkleertjes.  De legging komt ook terug in het pakketje met de basis poppenkleertjes en daar zag ik wel iets leuks in.

Pickle Toes Patterns just released the Doll Basics Pattern, where the legging for dolls is too and this was the ideal moment to make it a "Me and My Doll" set.




Dochterlief helemaal tevreden en ik dus ook.

My little girl was very happy with it, and so was I



4 opmerkingen:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania