dinsdag 2 augustus 2016

Puperita - Red Rover Vest



Stoer, maar toch gekleed.
Heel erg leuk, maar soms wil de zoon niet echt mee :)
Het past niet bij mij, wel bij...  Ja, een 8-jarige weet ook al wat die wil.



Dit leuke patroon mocht ik van Puperita testen.
Een vest dat langs beide zijden gedragen kan worden.  En zo kan je een neutraal vest in een handomdraai omtoveren tot iets helemaal anders.
Het patroontje is vlug gemaakt en goed uitgelegd, dus ook voor beginners goed te doen.



Cool, but well-dressed!
Very nice, but an 8-year old boy has a mind of his own.
It's not me!


I could test this beautiful Red Rover vest from Puperita.
A vest, which you can wear both sides, and give it a whole new look with just one turn.  I did one side very neutral, and the other 'roarrr'-dinosaur..
You can make it your own as you wish, and it's very easy to make.
The pattern is easy and quick to make and goes from 0y-10y.

1 opmerking:

  1. Hahaha, ja, ze krijgen vanzelf een eigen willetje. Leuk vestje (vind ik haha).

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania