zondag 24 juli 2016

Doll Carrier - Poppendraagzak



Al mijn kindjes heb ik met heel veel liefde gedragen, maar Niene is de eerste die haar eigen poppendraagzak gekregen heeft.  Zelf wilde ze pop af en toe in de Tula, maar die viel iedere x van haar kleine lijfje natuurlijk.
Ik ging dus zelf aan de slag en Niene kreeg haar eigen poppendraagzak.

I carried all of my kids with lots of love, but Niene is the first one who got her own doll carrier.  Every now and then she wanted to wear her doll in the Tula, but it was way to big for her small body.
So I made her her own doll carrier.

Stof : Droomstoffen


Toen kwam een vriendinnetje op bezoek en die vond de draagzak ook wel heel leuk, dus kreeg ze er eentje cadeau.
A friend came to visit us and saw the doll carrier and liked it a lot, so I made her one for her little girl as a gift.

Stoffenhuis Anja - stash


En toen wilde ik er nog eentje maken.  And then I just wanted to make another one.

Stof : stash

Elke versie werd iets beter, patroon is zelfgemaakt.  Every version is a little different and better than the one before - I made the pattern myself.

3 opmerkingen:

  1. En ze zijn prachtig gemaakt. Onze Kids boffen met zo'n creatieve mama (en ik met mijn vrouwke) ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat lief! Dat is echt leuk. Daar zal veel mee gespeeld worden, denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk idee! Zou nog van pas komen in mijn klas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania