zondag 26 juni 2016

Dogwood

Voor Melissa van Sew Like My Mom mocht ik de Dogwood testen, een superleuk patroontje van een kleedje, met verschillende mogelijkheden.  Kort of lang, Hi-Low, verschillende afwerkingsmethoden dus, maar vooral heel erg vlug in elkaar gezet.  Tijdens een dutje kon ik het patroon knippen plakken, stof knippen en naaien.  Wat een luxe!  Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken.  Stofje komt uit de stoffenkast en lag er al een hele tijd, retrostofje.
Het patroontje is beschikbaar in de maten 12m - 8y en 6y-12y
We zullen er dus nog lang plezier aan hebben.
Er is tot woensdag een aanbieding op het patroontje, dus sla je slag ;)



I had the honour to test the Dogwood dress for Melissa from Sew Like My Mom.  A cool pattern with a few nice possibilities, short, maxi, hi-low.  Different possibilities, but most important, very quick to make.  I could print, cut and tape the pattern, cut the fabric and sew during one nap from our girl.  Do I need to say more?  
Fabric is one which was laying in my fabric stash for quite a while.
The pattern is available in sizes 12m - 8y and 6y to 12y.   

Pattern is on sale until wednesday, so hurry hurry hurry :)






2 opmerkingen:

  1. Schattig jurkje voorjouw kleine prinsesje. Handig dat het zo snel is te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik zie wat je allemaal maakt... Superleuk. (Ik wou dat ik kon naaien)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania