vrijdag 12 februari 2016

SYSL - Omni Tempore

Op PatternRevolution zag ik SYSL voorbij komen : Sew Yourself Some Love
Ik maak vooral kleren voor de 'kindjes', maar was al langer van plan om voor mezelf een trui te maken.  Op het stoffenspektakel in oktober kocht ik de stof al, maar eindelijk kwam het er dus van om ze te verwerken.

De patronen van Sofilantjes zag je hier al meerdere keren voorbijkomen, meestal als tester, maar deze keer dus 'gewoon' voor mezelf.
Ik maakte de Omni Tempore al 2x in de versie voor kinderen.
Nu dus in de versie voor volwassenen.

On PatternRevolution I saw the SYSL project : Sew Yourself Some Love
I especially sew clothes for my kids, but I planned to make a shirt for me some time ago.
I bought the fabric months ago, and now I finally took some time to make something out of it.


The patterns of Sofilantjes have been seen on this blog quite a few times, most of the times I tested the pattern.  This time not, I just used the pattern.
I already made the kids version of the Omni Tempore twice, but now I had to use the adult pattern.


Patroon : Sofilantjes - Omni Tempore
Stof : Stoffenspektakel

1 opmerking:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania