woensdag 17 februari 2016

Stofjes om van te dromen - Fabric dreams and wishes

Stofjes om van te dromen!!!!
Van Droomstoffen kreeg ik de kans om enkele stofjes uit te proberen, heel graag natuurlijk!

Wat was het leuk om de doos met de stofjes te openen (en zelf bestelde ik natuurlijk nog enkele dingen bij).

Een superstoere stof was ideaal voor een superstoere zoon.  Ik gebruikte het patroontje ADVTee van Sofilantjes, maar ipv de V-neck maakte ik een ronde hals. Ik gebruikte een contrasterende stof voor de mouwen, omdat het anders iets te druk zou worden.

Fabric that you can only dream of, or not...
Droomstoffen gave me the chance to try some lovely fabric she sells in her shop/webshop.  I grabbed the chance with both hands

I was very excited to open the box with the fabric (and ofcourse I couldn't resist ordering some extras).

This cool fabric was perfect for a cool boy (yes, my son :) ).  I used the ADVTee pattern from Sofilantjes, but changed the V-neck to a round one.  I used red fabric for the sleeve.

Pattern : ADVTee - Sofilantjes
Fabric : Droomstoffen


2 opmerkingen:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania