vrijdag 19 februari 2016

Squirrel Nivalis

Je zag de Nivalis hier al verschijnen toen ik hem mocht testen voor Sofilantjes.
En ik kon het niet laten... ik maakte er nog eentje.
Toen het eekhoorntjesstofje (van Droomstoffen) hier aankwam, twijfelde ik niet lang, ik zag er een Nivalis in :)
Ook deze keer gebruikte ik de color-blocking vooraan.
De mouwen paste ik iets aan.  Ik gebruikte de 3/4e mouw, maar gebruikte dan een mouwboord.

Pattern : Nivalis - Sofilantjes
Fabric : Droomstoffen


You already saw the Nivalis on my blog when I was testing the pattern for Sofilantjes
I couldn't resist making another one.
When the squirrel fabric (from Droomstoffen) arrived, it didn't take much thinking, I immidiately saw a Nivalis.

I used the color-blocking again (only front).
I adjusted the sleeves a little.  I used the 3/4 sleeves, but attached a cuff to make a full length sleeve.


3 opmerkingen:

  1. Wow, wat ben je toch handig met een naaimachine! Leuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig jurkje. De roze delen geven de jurk een extraatje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft een super leuk patroon en wat een super schattig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania