dinsdag 23 februari 2016

Kriebelbeestjes Sweater Dress

Dan heb je een heel mooi stofje in huis en twijfel je wat je er van zult maken.
Ik had iets in mijn hoofd, maar daar had ik geen patroontje van.  Blijven twijfelen, maar uiteindelijk de knoop doorgehakt...
Ik probeer het zelf.
Ik raad iedereen aan om niet te knippen in stof als er al de hele dag een kleintje aan het jengelen is. Met andere woorden, verkeerd geknipt, help!!!!
Gelukkig waren nog niet alle delen geknipt en had ik toch nog genoeg.  Alles aan elkaar genaaid, en gepast en oooh ja, zo had ik het in mijn hoofd :)

Pattern : own creation
Fabric : Droomstoffen

I had beautiful fabric, but didn't have a pattern which did what I wanted.
A lot of doubt... What to do?
Then I decided to try it myself.
Note to myself and everyone : Don't cut your fabric when your little one has been a little devil all day.
Yep, I cut wrong.
Luckily I didn't cut all my pieces when I discovered and I just had enough fabric.
When I was ready, it was time to try it on.
Yes, that was what I had in my mind!



4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ziet mij er een heel comfortabel jurkje uit! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi. Nu ik het hier zo kant en klaar zie, heb ik er spijt van dat ik dit stofje niet koos ;.)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania