zondag 21 februari 2016

BONK WHAM Hibernis

Pattern: Hibernis (Sofilantjes)
Fabric : Droomstoffen
Ok, de Hibernis (van Sofilantjes)  is eigenlijk een 'meisjes'patroon, maar al bij de oproep voor testers zei ik al dat ik hem ook wel wou maken voor mijn jongen(s).  Bij de testers hoorde ik niet, maar zoals gezegd, hij kwam er uiteindelijk ook voor Jense.
Een grappig stofje van Droomstoffen , dat direct werd aangeslagen door Jense.  Zou hij er blij mee zijn?   Ik denk het wel :)

OK, the Hibernis (from Sofilantjes) is supposed to be a girl-pattern, but when Anne posted the testercall, I already told I would make it for my boy(s).  I didn't make it to be one of the testers, but now I made the Hibernis for Jense.
A funny fabric from Droomstoffen.  Jense immediately said I had to make a shirt for him.  I think he's glad with his shirt.



4 opmerkingen:

  1. Hij is super! Ik twijfelde ook om hem te maken voor m'n zoon van 10, maar heb er inmiddels al enkele de revue zien passeren en van zodra m'n patroon arriveert deze week wordt het geknipt en gemaakt zowel voor dochterlief als voor zoonlief! Je zoon lijkt er alvast heel blij mee te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke trui en hij gaat er komen he, die officiele jongens versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik merk er niets van dat het een meisjespatroon is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vroeg me al af of het ook kon voor jongens. Bij deze bewezen! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania