zondag 17 januari 2016

Pin it & Make it


Op de blog van Liesellove las ik over de uitdaging 'Pin it & Make it'
Zij wil elke week iets van haar pins maken, dus 52 pins op een jaar.
Dat leek me wel iets, maar om de doelstelling iets realistischer te houden, ga ik voor 30 pins op een jaar.

On the blog 'Liesellove' I read about the challenge 'Pin it & Make it'.
She challenges herself to make a pin every week, 52 pins a year.
I liked the challenge, but don't think I'll make 52 pins a year.  To make it a bit realistic for me, I'll try 30 pins this year.

Als eerste projectje ging ik voor polswarmers, deze pin :
My first project were these arm warmers
Fleecy Arm Warmers  Made these - project 1 in 2016:

Zelf vergat ik natuurlijk een foto te maken van die van mij, maar ik maakte ze als 'swap'cadeautje en heb ze dus op foto van mijn swapmaatje :
I forgot to take a pic of them myself, but I made them for a swap and got a pic from my swapbuddy: 

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de tip, ik heb ze opgezocht en het patroontje geprint, nu even knippen en naaien en dan hopen dat ze net zo goed lukken als die van jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania