woensdag 20 januari 2016

Niene K3

Onze kleine meid is helemaal gek van K3.
De hele dag door wil ze K3 horen en liefst nog zien ook.
In de winkel zag ik het befaamde K3-jurkje al liggen en ja, ze heeft het ook gepast.
Twijfel, twijfel, twijfel...
Nee, toch maar niet meenemen.  Ik probeer het zelf!

Our little girl is a big fan of K3 (belgian group).
She wants to hear them all day.  In a shop you can buy a K3-dress, I did try it on her and doubted.
I didn't buy it, 'cause I wanted to try it myself.


Dus ik ging aan de slag.  Ik raad je aan, werk niet aan een K3-kleedje als dochterlief in dezelfde ruimte is, dan wil ze op schoot, helpen, K3 K3 K3.
Dus toen het bedtijd was, maar goed doorgewerkt aan het kleedje, en toen ze wakker werd, was het kleedje helemaal af.

So I got busy.  I advice you not to sew a special dress with a 15-months old girl, who recognizes the rainbowdress.  She wanted to help me.
When it was time for her nap, I worked untill the dress was finished.  And she was excited when she woke up :)




5 opmerkingen:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania