zaterdag 30 januari 2016

Abby Top

Toen Little Finch haar oproep plaatste om de Abby Top te testen, heb ik me aangemeld.
Ik was een van de testers, en wat een leuk (en snel) patroontje was het.
Ik maakte de col (toe) met lange mouwen.
Een groot succes!
Het patroontjes heeft nog meerdere leuke opties en die zal ik zeker nog uitproberen!
Je kan het patroontje nu in de aanbieding kopen (tijdelijk) - KLIK HIER

When Little Finch launched the testers call for the Abby Top, I applied.
I was one of the testers, and what a fun (and quick) pattern it turned out to be.
I made the full cowl with long sleeves.
A big succes!
The pattern has more fun options which I will certainly try!
If you want to buy the pattern CLICK HERE - there's a special price for the launch of the pattern


 photo DSC_0072_zpsuammbocq.jpg

4 opmerkingen:

  1. Super zo'n cosy naaisel! Ik ben ook bezig aan een paar Belgischlenteweerprooftruien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, dat is een serieuze korting. Ik heb 't al in mijn mandje gegooid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk plaatje! Leuk om te zien, zowel dat gezicht als de trui.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania