vrijdag 6 november 2015

ADV Tee

De patronen van Sofilantjes zagen jullie hier al verschillende keren verschijnen, en ja, ook dit keer komt Sofilantjes weer met een superpatroon.  Ik mocht weer meetesten en aangezien ik een smal manneke heb, mocht ik het patroontje verlengen.  Dit keer alweer verschillende opties en combinatiemogelijkheden.  Zelf hield ik het simpel.  De eenvoudige V, met lange mouwen.

Patterns of Sofilantjes are well known here.  You've seen them a couple of times on my blog too.  And yes, this time Sofilantjes has another great pattern.  I had the honor to test again.  I got to choose the simple version of the ADVTee, V-neck and long sleeves.    





Maar daarnaast maakte ik een versie voor dochterlief.  Niet de gewone V, maar de optie met de knoopjes, ook lange mouwtjes, want de winter staat voor de deur.
Next to the size I 'had' to test, I made another one for my little girl.  Not the simple V, but the button-option.  This one has long sleeves too, 'cause winter is coming.




4 opmerkingen:

  1. Twee mooie shirts, daar zullen ze veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi. Tijdsgebrek zorgde ervoor dat ik niet meedeed aan de testronde. Maar ik ga het patroon zeker aanschaffen, altijd handig, verschillende opties, en Sofilantjes kennende, zeer duidelijk uitgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania