zaterdag 17 oktober 2015

Pistachio Tee

Een echt vlug testje, deze Pistachio Tee van Sew Like My Mom, omdat haar kleintje ziek was en dus alles een beetje last-minute was, moest het in 2 dagen.  Moet wel lukken dacht ik en... ja hoor, zo'n gemakkelijk patroontje, en toch meerdere mogelijkheden.  Ik koos de colorblocked voor- en achterkant en de lange mouwen voor Niene.  Het zat echt in no-time in elkaar en met wat ik eerlijk vind een super resultaat.
Voor wie geïnteresseerd is, de designer is vandaag jarig en geeft daarvoor ook nog een kortingsactie.


I could do another test, this one was a really really quick one.This Pistachio Tee, from Sew Like My Mom, was a very quick sew.  Testing time was 2 days but I barely needed 1/4 from start to finish (I never look how much time I invest, except when asked).  This tee has quite a few options, I only did back and front colorblocking and long sleeves. 







1 opmerking:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania