vrijdag 27 maart 2015

Bow Back Beauty

Ik mocht de Bow Back Beauty testen voor Littlekiwiscloset
I could test the Bow Back Beauty for Littlekiwiscloset


 photo DSC_0003 533x800_zpstwnp6rcn.jpg

Een echt meisjespatroon met een prachtige achterkant.  
Het patroon heeft heel veel opties moeilijk te kiezen wat je zal maken.  
Ik maakte de 'gewone' achterkant, niet die met de strik, omdat Niene nog klein is en het nog niet warm genoeg is om de achterkant met de strik te dragen.  Ik maakte ook nog het body'tje.

Het patroontje is goed uitgelegd, vergezeld met foto's.  En een mooie afwerking.
En ik zal er nog lang kunnen van genieten, want het gaat van pas geboren tot 12 jaar.


 photo DSC_0021_zps6i9hmanr.jpg


A real girly girl pattern with a beautiful back.
I made the plain back, cause my girl is still little and summer isn't here yet.

I made the onesie with short sleeves and the hip length with peplum, and how cute it is.
The pattern has really good explanation and there's a very clean finish.
I'll enjoy it for a long time, cause the pattern goes from size newborn tot 12y.

 photo DSC_0009 513x800_zps6fncz74w.jpg 

1 opmerking:

  1. Wat een schatje zo in de nieuwe kleertjes. Mooi gemaakt en goed dat ze niet op de strik aan de achterkant hoeft te liggen. Dat zou geen pretje zijn.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania