vrijdag 21 november 2014

Sweet Pea

En ik mocht opnieuw iets testen.... Deze keer testte ik het patroon voor een slaapzak (maar het is eigenlijk ook het patroon voor een jasje met of zonder mouwen en met of zonder kap).  Ik maakte de slaapzak zonder mouwen, met kamsnaps.  Het patroon werd na het testen nog een beetje aangepast, maar ik vond de slaapzak alvast super voor Niene.
Patroon : Sweat pea van Kelly J Designs

Foto: Sweet Pea slaapzak


I got the cance to test again, this time the Sweet pea pattern from Kelly J Designs.   It's a pattern of a sleep sack, jacket and vest, all in one pattern.  
I made the sleeping bag, with snaps.  After testing pattern was adjusted a little, but I already loved it. It's got great instructions and fits mygirl perfectly.

3 opmerkingen:

  1. Lekker warm en vrolijk gekleurd. Fijn om de armpjes vrij te hebben om te spelen. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania