dinsdag 23 september 2014

Secret September Swap + Winnaar/Winner Give-away

Op facebook zit ik sinds 'kort' bij de groep Swapperdeswap , de eerste swap waar ik kon aan meedoen was de Secret September Swap.  En alhoewel het niet de eerste keer was dat ik meedeed aan een Secret Swap (ik deed ook al mee aan Secret Santa), blijft het toch iedere keer spannend.  
On facebook I'm part of the group Swapperdeswap, the first swap I could enter was the Secret September Swap.  Although it's not the first time I entered a Secret Swap (I also entered Secret Santa), it still stays very exciting.

Wat zal ik maken, zal die persoon er blij mee zijn en dan hoe dichter de datum komt, wat zal ik krijgen en spannend wachten tot de dag komt om het pakje open te maken, bij de September Swap, 21 september.
What to make, will the person be happy, and the closer the date of the Swap, what to get and waiting for 'the' day to open the package, 21 september.


Ik kreeg dit  / This is what I received






Een leuke, dikke slaapzak voor ons meisje dat nog eventjes in de buik zit.  / A beautiful sleepingbag for our little girl, still in my belly for a little while.
En 3x lippenverzorging, met elk hun eigen zakje, voor mijn 3 jongens. / 3x lipcare with an own pocket for my 3 boys

Nog eens bedankt 'Tante Ann' voor dit leuke cadeau.



Zelf maakte ik dit : / This is what I made




Een bij-de-hand-uiltje (met speldenkussen bovenaan en in de buik 2 zakjes om schaar, speldjes of aanverwanten te steken. / A crafty owl (with pin cushion above and in the belly two pockets)
Een naaischarenhoes, waar enkele scharen in passen. / A scissor pouch
Een driehoekig zakje voor iets kleins / A triangular pocket, for something small
Een zakje voor allerhande spulletjes /  A pouch
Een potje handscrub / Handscrub
En enkele pareltjes deed ik er ook nog bij. / A few beads



En dan om af te sluiten nog de winnaar van het patroontje van Sofilantjes - lotje trekken - en dan kwam daar de naam :
And now, the winner for the pattern from Sofilantjes - pick a name and it is ... :  
Anaïs V  - dus Anais, jij bent de winnaar van het patroontje.  Alvast veel plezier ermee :)

5 opmerkingen:

  1. Twee mooie pakketjes om te krijgen. Jullie hebben elkaar vast fijn verrast. De leuke slaapzak komt vast van pas als jouw meisje is geboren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke swapjes! Om te geven en te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 mooie swapkadootjes en die uil heb ik ook gemaakt voor mijn swapje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania