zondag 21 september 2014

Omni Tempore - Test 2 + Vlugge/ Quick Give-away


En opnieuw mocht ik de omni tempore testen voor Sofilantjes.
And again I could test the omni tempore shirt for Sofilantjes
Was die dan niet goed?  Natuurlijk wel :) Maar Annemieke (de ontwerpster van deze leuke trui), had aan de testers gevraagd of er nog dingen waren die we bij- of anders wilden en het leuke idee van een hoodie kwam er toen en een zak vooraan.  Dus ging Annemieke aan de slag en mochten we terug testen.
Wasn't the pattern good? But off course, but Annemieke (the designer), asked the testers what they would like as an optional.  Suggestions were a hood and a front pocket, so she added these and we could test again.
Nu is het aangepaste patroon ook helemaal klaar.  
Now the adjusted pattern is ready too.


En het superleuke nieuws hierbij - ik mag er eentje weggeven aan een van jullie.
Vlug zijn is de boodschap - want de give-away zal maar  48 uren lopen.
The great news is I can give a copy to one of you.
Be quick to enter, 'cause the give-away will only run for 48 hours


Wat moet je doen?  Niet zo veel - What do you have to do?  Not that much

* Een berichtje hieronder om te laten willen weten dat je de pagina liked en wil meedoen / Leave a message you liked the facebookpage and you want to enter

Wat mag je ook?  What you can do also : 
* Mij volgen :) / Follow me
* De give-away delen / Share the give-away



Als je het patroontje 'gewoon' wil kopen, kan dat natuurlijk ook.  Het patroontje kan je de volgende 5 dagen met korting krijgen (zonder code). Dit kan hier : 
The pattern is on sale for 5 days, 20% All prizes will be the sale price already so no coupon needed. places to buy: 



9 opmerkingen:

  1. De pagina geliked en ik zie da patroon wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geliked, en jou volgende ik al hier en op facebook :) Check! Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beide pagina's geliked! ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geliked en ik wil dolgraag meedoen! Een kaptrui heb ik nog niet gemaakt, dus het patroontje zou wel van pas komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een heel uitdaging om zo eentje te maken, misschien een unieke kans om het nu te winnen ;-)
    Linkje komt er aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liken deed ik al een tijd, dus ik waag mijn kans! Met 2 jongens die graag hoodies dragen, zou het patroon van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankzij jou leerde ik sofilantjes haar patroontjes kennen! En eentje winnen zou het nog leuker maken!:) een gloednieuw gekocht stofje ligt hier ook al te wachten om om te toveren in een truikap zoals mijn zoontje het noemt ;)
    Heb beide fb pagina's geliked, en volg jou al een tijdje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik 'like' sofilantjes op Facebook (fabulous home sewn products) en ik zou dit patroontje graag winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania