donderdag 18 september 2014

Hampton Hoodie Maternity - Tester

Na vorige keer de trui voor jongens te testen, mocht ik met mijn zwanger buikje alweer testen, deze keer voor niemand minder dan Amy Hindman - jullie kennen haar zeker van de Peek-a-Boo patroontjes.
Een hoodie, met extra-optie voor een zwanger buikje, superleuk natuurlijk.
Wisselvallig weer in Belgiƫ, geen tekort (nu alleen ietsje te warm vind ik zelf).
Maar terug over naar de hoodie.

En ook over dit patroontje ben ik heel tevreden, als mijn Engels iets beter was, zou ik mss niet even 'gesukkeld' hebben met het stukje voor de kap, maar een 2de keer zou al geen problemen meer geven.  Dit was nog de eerste test-versie, de eigenlijke versie is iets korter, maar ik vind de langere persoonlijk ook wel leuk.

After the previous shirt testing for boys, I could test a hoodie with my pregnant belly, for no-one else but Amy Hindman, you sure know from the Peek-a-Boo patterns.
The hoodie has een extra maternity pack, which makes it superfun.

I loved the pattern a lot and am quite happy.  This one is the first test-version, the original is a little less long, but I love the longer look as well.  I had a little problems with the hood, but that's because English isn't my main language.  I'm sure I'll make this hoodie again :)



2 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi geworden hoor en al een redelijk buikje zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kleurencombinatie! Inderdaad een beetje te warm om nu te dragen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania