dinsdag 24 december 2013

Secret Santa - Het Zevende knoopsgat

Bij ons "hobby" (naai, haak, brei,...)-clubje hadden we dit jaar voor het eerst ook een Secret Santa ronde.
Heel leuk en spannend allemaal.  Eerst de voorbereiding, maar natuurlijk de cadeautjes samen uitpakken.
Zelf maakte ik een brei/haaknaaldenrol en deze foto zag ik vandaag verschijnen, hij raakte goed gevuld.


Zelf werd ik ook goed verwend met een kersenpittenkussen, 2 lippenbalsems en... 
'iets' vicks-achtigs waar ik zelf geen naam op kan plakken, maar wat ik heel graag ruik :).  Nog eens bedankt aan mijn Secret Santa hiervoor :)

2 opmerkingen:

  1. Klinkt reuze gezellig. Mooie brei/haaknaaldenrol.

    Fijne Kerstdagen en een Gezond en Creatief 2014, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania