woensdag 13 november 2013

Schattig beertje / Cute bear

Omdat de vorige trui naar de oudste ging en ik eigenlijk een trui aan de jongste had beloofd, ging ik dus weer aan het werk.  Geïnspireerd door de truien met de oortjes, maakte ik ook een trui met kap en oortjes.  Samen met het bruine stofje, veranderde Jense in een beertje.
Ik knipte alle patroondelen, en zette als eerste de kap in elkaar, die werd netjes eerst geprobeerd door zoonlief en die wilde hem pas uitdoen, toen hij moest aan de trui gezet worden.  Maar ik kreeg hem dus wel om aan de trui te doen en dan mocht hij de trui passen.


I promised my youngest to make him a hoodie, but the last one I made my eldest son got.  So I got busy and was inspired by all the hoodies with ears, and made one in a brown fleece, and now Jense is a cute little bear.  While making this hoodie, I made the hood first, and tried it one with Jense, and he didn't want to take it of untill it had to be sewn on.

1 opmerking:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania