maandag 14 oktober 2013

Knoopkussen - Button-pillow


Deze liggen sinds kort te pronken in onze zetel.  
Voor school hebben onze kids een kussen nodig voor in de vertelkring.  Dit jaar had de oudste die niet meer nodig, dus dat van hem belandde in de zetel.  En toen was er ruzie.  
Daar moest verandering in komen, dus wilde ik wel kussens maken, en toen ik de knopenstof zag bij Ikea wist ik, daarvan zal ik de kussens maken.  
Het zijn kussenhoezen, en om de binnenkussens er in en uit te halen, gebruikte ik kamsnaps.


These big buttons are laying in our sofa.
At school our kids need a pillow for the "talkcircle".  This year the eldest doesn't need his one anymore, so it ended up in our couch.  And that's when the 'fighting' started.
It had to change, so I decided to make some for our boys.  

5 opmerkingen:

  1. Wow, supergave kussens! Wat een leuke stof! :)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kussens. Deze stof had ik nog niet eerder gezien. En met drie kussens heb je weer rust in huis.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, wat een toffe stof! Hier ook van hetzelfde, vindt de één het tof, willen de andere 2 het ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HIP :-) ik hou daar wel van, ik vind trouwens je muur achter de bank een prachtige kleur hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het kleurtje is ook nieuw op onze muur

      Verwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania