vrijdag 30 augustus 2013

200

Dit is berichtje nummer 200! - Blogpost number 200.

Celebrate!

En de winnaar van de give-away is : Liesellove, stuur je me een mailtje?
The winner of the give-away is Liesellove


Verder nieuws?  Ja hoor, ik werd door een vriendin gevraagd of ik geen knuffeltjes wou maken die zouden worden verkocht/geveild voor Oigo .  Even getwijfeld of ik er in de vakantie wel de tijd voor zou vinden, maar uiteindelijk elk knuffeltje is er eentje.  Ik keek welke ik nog liggen had, die mogen/mochten ook worden geveild.  
Er kwamen er natuurlijk nog enkele bij : 



FotoFoto
FotoFoto


More news? Yes, I was asked by a friend if I wanted to crochet some things so she could auction them for Oigo, good cause organisation.  I doubted first if I would have time during the holidays, but I decided to give here the things I had still laying here, and crochet some new ones. 

4 opmerkingen:

  1. Zo schattig die diertjes! Hopelijk brengen ze goed op. En dikke proficiat met je 200 posts!!!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera, al 200 blogposts.
    Lieselove, gefelicitieerd met het cadeautje.
    Wat zien de knuffels er leuk uit. Daar wordt vast iemand heel blij van.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai dat is fijn :) ole ole voor mezelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat met je 200ste blogpost!!! *zwaai zwaai met een vlaggetje*
    proficiat aan de winnares!
    die kleine knuffeltjes zijn supersnoezig! Knap dat je ze laat veilen voor een goed doel!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania