zondag 5 mei 2013

Vlinderkleedje / Butterfly dress

 photo DSC_0145800x512_zpsa23900ad.jpg

Voor mijn jongens kan ik geen kleedjes maken, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet graag zou doen.  En voor meisjes heb je zoveel meer stofjes dan voor jongens (jammergenoeg).  
Patroon komt uit Ottobre (ik probeer deze up te daten, weet niet precies welke)


For my boys I can't make dresses, but that doesn't mean I don't want to make any.  For girls there are so much lovely fabrics, and not so much for boys :(

1 opmerking:

  1. This is darling! You are right it is easier to sew for girls. Come visit our Sew You Had A Boy series. You may be inspired.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania