woensdag 15 mei 2013

Truitje / Shirt

 photo DSC_0142800x506_zpsd2f4e398.jpg

Eigenlijk is deze een hele tijd geleden gemaakt, maar ook hier, nog geen foto gemaakt, dus hij kon ook niet geblogd worden.  Een klein truitje (3-6m).  Ik vind het stofje heel leuk, mijn ventje vond dat niet zo, maar smaken verschillen zullen we maar zeggen.


This one was made a few weeks ago, but I didn't have a pic yet, so couldn't be blogged.  This one is a little shirt (3-6 months).  I like the fabric a lot, but my husband didn't...

4 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Via via hier terecht gekomen, ik ben gelijk volger geworden.

    Mooi t-shirtje.

    Groetjes, Jaimie
    http://handmadebyjaimie.blogspot.com (mijn handwerkblog)
    http://creamiekes.blogspot.com (mijn knutselblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een lief truitje enne... nog iets: je hebt gewonnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig truitje. Jammer dat je ventje het er niet zo mee eens is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania