dinsdag 7 mei 2013

Racerback Dress

 photo DSC_0144673x800_zpsdc75b830.jpg

Deze is al een tijdje geleden van onder de naaimachine gerold, maar een 'deftige' foto nemen was nog niet gelukt.  
Dit is maatje 18m à 2j.
Zelf heb ik geen kleine meisjes, dus deze is ruilbaar voor 'iets' leuks.

This one was made some time ago, but I didn't make a good picture, untill now.  No pictures from a cute little girl with the dress, because there are no cute little girsl here.
The dress is for a little girl from 18 months to 2 years old, if you want to swap for something 'nice', you can mail me.

1 opmerking:

  1. Het jurkje ziet er erg mooi uit, alleen duurt het nog twee jaar voordat mijn meisje zo oud is.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania