maandag 6 mei 2013

GIVE-AWAY TIME




Ja..... Hij is er eindelijk, al een hele tijd geleden beloofd, maar het kwam er maar niet van.

At last, it's here.  I promised a give-away a while ago, but... forgot.  But now, it's time for one.

Wat valt er te winnen?

What can you win?

*    Een stofje en een zakdoekdozenhoes
      A piece of fabric (90x96cm) and a tissueboxcocer (you can choose one from     some posts ago)
Dit is het stofje (90x96cm) :




of... / or...




Wat moet je ervoor doen?  Niet zo moeilijk : 
What do you have to do?

* Volger zijn via bloglovin of google reader (vergeet niet dat deze ermee stopt vanaf juli '13)
Be a follower (bloglovin or google reader, but don't forget google reader is done from july '13)

* Linkje plaatsen mag maar moet niet, het geeft je wel een extra kans.
You can link, it isn't obligatory, but it gives you an extra chance

* Wat vind je leuk en/of minder leuk aan mijn blog? Mag je me ook altijd melden, zo kan ik proberen mijn blog een beetje interessanter te maken.
What do you like/ don't you like about my blog?  


Tot wanneer loopt de give-away?
'till when can you enter?


Ofwel tot 200 volgers ofwel tot 200 berichten, dat valt nog af te wachten, wat er eerst gebeurt.
200 followers of 200 posts, we'll see what happens first.

9 opmerkingen:

  1. Ik zie dat ik de eerste ben ...leuke give away en ik doe heel graag mee....heel leuk stofje ...

    Volger ben ik al een tijdje ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh.leuk, ik maak graag een kansje. Volger ben ik al lang en ik zal ook reclame voor je maken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik doe graag mee.

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stofje. Ik doe graag mee met je give away. Op naar de 200!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. piep

    mmm mooi lapje..
    waag graag een kansje

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. okay, we gaan volgen :) you never know... ;)

    ikke zelf met een blogje gestart dus je mag gerust terugvolgen, nog geen give away maar die komt er ook binnenkort aan :)

    http://liesellove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die hierboven zijn vast al vergeten dat er hier een give away loopt, dus stuur die verrassing maar mijn kant op ;) :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania