vrijdag 4 januari 2013

Secret Santa

26 december... we waren thuis net zelf bezig met de kids de kadootjes van onder de kerstboom open te maken... Plots ging de deurbel, mijn man ging opendoen en riep dat ik moest komen... daar stond mijn Secret Santa persoonlijk met mijn kadootje!  (sorry dat ik je niet heb binnengevraagd hoor, volgende x ben je gewoon welkom :D )

December 26, we were at home, unpacking presents from under the christmastree, with the kids... Then we heared the doorbell, my husband went to open, he called me... there was my Secret Santa with my present!

Dit kreeg ik, het was leuk verpakt met sterretjes en zo binnenin!
This is what I got, it was wrapped with little stars and stuff in the wrapping paper


Het is een leuke agenda met gedichtjes binnenin, en ook plaats om te tekenen/notities te maken/... , een magneet, een kaarsje, en niet op de foto verjaardagsspulletjes om een kaartje of zo op te vrolijken.

It's an organizer with poetry, and in the back I can draw/note/..., a magnet, a candle and some birthdaystuff to decorate a card or so...

Dankjewel :p

3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan :-)

    We vertrokken na de aflevering van je pakje richting Frankrijk.

    Groetjes,

    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ook een personal delivery :p bij mij ook, ik zag mijn secret santa nog net wegrijden ;) leuk kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania