woensdag 19 december 2012

Niet zo Secret Santa + Cupcakes / Not so Secret Santa + Cupcakes

Gisteren was de verjaardag van onze jongste, die vierden we gelukkig zondag al, want maandagmiddag werd ik gebeld dat hij op school plots (en tamelijk snel) ziek werd (oorpijn). 
 Ik haalde hem af, en inderdaad, het was een hoopje ellende.  Kort nadat ik hem had afgehaald kwam een hele hoop etter uit z'n oortje. 
 's Avonds konden we bij de dokter terecht, en na de eerste dosis antibiotica knapte hij gelukkig al een beetje op.
Dus op zijn verjaardag bakte ik speciaal voor hem cupcakes

Yesterday it was the birthday of my youngest boy.  We already celebrated his birthday sunday.
Monday I had to get him from school, because he was ill.  So I made these for him yesterday, on his birthday.




En vandaag kwam de postbode met een heel leuk pakje.  Mijn niet zo Secret Santa of privĂ© Santa, met Katrientje

Wachten ? Neuh, dat kunnen we hier niet...
En wat een leuke verrassing.  Een heel erg mooie tas, en 2 heel leuke bokalen. (bij 1tje is het beestje ervan, maar dat lijmen we er terug op).


Bedankt Katrien!  Ze is vandaag al meegegaan, dus ze wordt zeker gebruikt.

Today the postman came with a very nice package.  My not so Secret Santa / Private Santa with Katrientje.
I couldn't wait to unwrap and what a beautiful surprise!


5 opmerkingen:

  1. WOW, dat is al aangekomen. amaai.
    Ik vergat het briefje er bij te doen.
    Dre tas is er eentje uit het boek van Sanne en Riet. En op deze diertjes kan je niet allergich reageren. :-) ben blij dat je blij bent. :-) ik wacht tot maandag om de jouwe te openen. hihi
    't is wel moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah, ja, en je vond alle kleuren ok dus heb ik iets gemaakt dat ikzelf ook heel erg mooi vind van kleur. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er echt superblij mee! Dankjewel nog eens :)

      Verwijderen
  3. Ja, die bokalen zijn leuk!
    En oranje en grijs zijn echt wel tof tesamen. Tof gedaan van je niet zo geheime secret santa!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania