vrijdag 28 december 2012

In de boom + 'het' secret santa raadsel / In the tree + Secret Santa-question

Deze 2 leuke mannetjes kreeg ik van Elieflo, ze kwam ze persoonlijk in de bus gooien.  Sorry dat ik je niet binnengevraagd heb, ik stond net met boodschappen in m'n handen (en daarbij 3 drukke kids). Nog eens bedankt!

These 2 cute men I got from Elieflo.  She came and put them in the mailbox.  Sorry I didn't ask you to enter, I was fully loaded with groceries... Thanks again!

Ze hangen samen met dit zelfgehaakte/bedachte poppetje in de boom.
They're hanging in the tree with this little doll I crocheted.


Voor mijn Secret Santa maakte ik iets, waar ze zelf niet wijs uit raakt :) 
Dus speciaal voor jou, Jessi : hiervoor is het viltje gemaakt, een mug-cozy

For my Secret Santa I made something, she couldn't figure out.... Especially for you - a mug-cozy



6 opmerkingen:

  1. Mooie kerstspulletjes allemaal. De foto van jouw 3 jongens is ook heel mooi.
    Zijn mijn kerstkaarten dan je won ooit aangekomen? Ik heb er nergens iets over gelezen...

    Al het beste voor 2013 en groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!
    Ik heb de kaartjes idd aangekregen (en een de meeste ervan gebruikt, ik denk dat er nog eentje op de kast ligt)...
    Ik had een berichtje geplaatst op je blog / of proberen plaatsen, want er was een periode geweest waar het niet lukte, wat ik ook probeerde...
    Maar dus zo nog eens heel hard bedankt daarvoor, ze waren heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ok. Was bang dat ze verloren waren gegaan... Gelukkig niet dus.

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen
  3. Oh zo iets noemt een mug cozy, weet ik dat ook alweer. Ik maakte ze ook eens en noemde ze tasjes jasjes (in België noemen we een mok een tas):-)
    Wat leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens je een gezond en creatief 2013.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania