zondag 4 november 2012

Greyhounds op een motor? / Greyhounds on a bike?

Een taartje was al een tijdje ingepland, voor een lief klein blond manneke.  Dit wordt zijn derde taart.  Zijn eerste taart was een piraatje/rover, de tweede had als thema brandweer, en deze keer was de vraag een politiemotor.  

This cake was planned for quite a while, it's for a cute little blond boy.  This will be his third cake.  The first was a pirate/rover, the second had the theme 'Firefighters', and this time I was asked to do a policebike.


De tweede taart was helemaal niet ingepland, deze morgen kreeg mijn ventje telefoon met een vraag van een vriend, en dan besloot hij die vriend morgen maar uit te nodigen op de koffie, geen probleem, en mijn vrouw moet toch bakken, dus dan zal ze ook wel taart maken.  
Herkennen jullie de greyhounds?

The second cake wasn't planned, at all.  This morning my husband got a call of a friend, and he decided to invite him and his girlfriend.  "My wife has to bake, zo she'll make some cake."
Do you recognize the greyhounds?



2 opmerkingen:

  1. Ik heb je genomineerd voor de liebster award...

    Neem een kijkje bij: http://at-thekitchen.blogspot.nl/2012/11/liebster-blog-award.html

    Groetjes
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je prachtige creaties.Als je eens tijd hebt moet je langs mijn blogje passeren. Je hebt een award gewonnen. Groetjes, Ellen
    http://ellensbakhoekje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania