dinsdag 16 oktober 2012

Druk.... / Being busy

Geen tijd om te bloggen...
Want sinds einde september ga ik terug naar school, geen lange dagen op school, wel lange dagen achter de computer.
Ik ben begonnen aan een opleiding Kleuteronderwijs via afstandsleren, en ben er dus volop mee bezig.

Sorry dus als ik minder reageer op blogs en minder blog, maar het heeft dus z'n redenen.

Deze cupcakejes maakte ik 2 weken geleden voor het mosselfestijn op school.  Samen met nog 12 andere, maar die waren 'gewoon' met een toef.


No time to blog...
Since the end of september I started school.  It's distance-learning, but I'm working and working.
Sorry if I don't blog as much, but there's a reason as you can read.
The cupcakes were made 2 weeks ago, for school.  These ones, together with 12 less decorated ones.

4 opmerkingen:

  1. die zien er lekker uit.
    Zeg, naar de secret santa van vorig jaar.
    Zin in een privé secret santa?
    hadden we eens over gemaild hé. Laat maar iets weten: neirtakkatrien@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi! Succes met je studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, die cakejes!

    En spannend, weer aan het leren. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tania,
    Heel herkenbaar dat je te druk bent om te bloggen. En dan kom ik je ook nog vertellen dat jij gewonnen hebt met het amigurumi ontwerp dat jij op mijn blog bedacht! Nog meer extra werk!
    Zou jij mij een mailtje kunnen sturen met je email adres zodat ik zodra het ontwerp uitgewerkt is naar je toe kan sturen?
    Succes met je opleiding!
    Groetjes Zazoem

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania