dinsdag 18 september 2012

Rotterdam tips? + Won

Val ik direct even met de deur in huis.
Binnenkort gaan we een weekendje naar Rotterdam, zijn er tips waar we zeker naar toe moeten gaan, ook stoffenwinkeltjes aanraders (sleur ik manlief wel mee :) )

First of all...
We're going on a trip to Rotterdam soon.  If any of you have got tips where to go, please, leave a message.

En... / And...

Begin september won ik deze leuke give-away bij Annemarie --> http://jemapelleannemarie.blogspot.com

In the beginning of the month I won this give-away on the blog of Annemarie

agenda

Nog even bedankt daarvoor, hij is al in gebruik intussen :D
Thank you!!!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Tania,
    Als je op zterdag in rotterdam bent moet je zeker even naar de markt op de blaak gaan voor stof.
    Wat ook een aanrader is is het Noordplein en omgeving.
    Elle Aime zit daar en kookwinkeltjes
    Ik ben benieuwd naar de andere tips want ik woon in omgeving rotterdam wie weet doe ik nog ideeen op. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tip 1: op zaterdag is er markt in de buurt van treinstation Blaak. Het gebouw met de gele buizen is de bibliotheek, naast de bibliotheek is de marktlaan met de stoffenkramen. Veel voor weinig en er staat ook altijd een mevrouw met mooie gedrukte katoenstoffen.
    Tip 2: op de coolsingel zit schrodermodestoffen, naast stof voor kleding verkopen ze ook allerlei katoen, vilt, en brede gordijnstoffen maar dat is met een halve meter ook mooi voor een tas. http://ww2.schrodermodestoffen.nl/
    Alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je genomineerd voor je liebster award. Kijk op mn blog om te zien wat het inhoud. xx famke van alovelylifexo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi, leuk je op mn blog te zien, en je staat genoteerd voor de give-away !! :-)
    ga nu jouw blog verkennen !

    Liefs, Ellen

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Bedankt voor het volgen van mijn blog.
    Ik vind jouw blog ook erg leuk, dus ik ga jou ook volgen!

    En dan gelijk een Rotterdam-tip. Ik ben namelijk vorige week ook in Rotterdam geweest en heb daar een wolwinkel ontdekt!
    Zie hier: http://deborahhaakt.blogspot.nl/2013/02/dagje-rotterdam.html

    Groetjes, Deborah
    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik zie natuurlijk nu pas dat ik zojuist op een HEEL oud bericht gereageerd heb. Heel handig. SORRY!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania