zaterdag 8 september 2012

Rokje / Flower skirt

Eindelijk is het er van gekomen, Mme ZsaZsa 's boek lag hier sinds begin 2de druk uit was,
het patroon lag er al lang (klein beetje aangepast), de patroondelen (buitenstof) waren ook al een hele tijd grotendeels geknipt,
maar de voering, die moest ik nog halen...  
En toen duurde het ook nog even vooraleer die geknipt was.
Maar uiteindelijk kwam het er van op het einde van de vakantie. (ik ben dus een beetje laat met bloggen).
Shhh... jullie doen maar alsof jullie niet gezien hebben dat het nog moest gestreken worden.


Finally I did it, I made a skirt from "Allemaal Rokjes" from Mme ZsaZsa.  
I had the book, since the 2nd edition
The pattern had been drawn for quite a while too (with a little minor adjustment)
well... short version... almost everything was ready, except for the lining...
Somewhere beginning of August I had the lining, 
The end of August... finally, I made the skirt.
Picture is without ironing.



IMG_3962

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Zonde om het zo lang te laten liggen ;-) Maar zo snel vergaat stof niet hoor, je gaat er vast heel veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi rokje, leuke stof ook. Met een leuke legging of stoere kousen kan je dit rokje ook in de winter dragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik geef je een Liebster award! Kijk maar even op mijn blog :-)

    Groetjes Riri (http://www.creadiefje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania