vrijdag 10 augustus 2012

Ruilen / Swap

Een hele tijd geleden deed ik mee met een give-away, voor een heel leuk (Engels) Elfenboek : 

 Brian Froud;
Lady Cottington's Pressed Fairy Letters

Ik was de gelukkige winnaar, en hebt het boek een paar keer doorbladert/stukken gelezen/leuke tekeningen bekeken.
  Sindsdien ligt het boek hier, stof te vergaren, en da's zo jammer voor zo'n mooi boek
 ... nu dacht ik... misschien heeft er iemand zin om te ruilen?

Laat gerust een berichtje achter, als er meer dan een gegadigde is, dan kies ik er eentje van jullie uit

About a year ago I entered a give-away for a lovely Fairy book:
 Brian Froud;
Lady Cottington's Pressed Fairy Letters

I won and when I got the book, I looked at the beautiful drawings / did some reading /...
Since then, the book has been laying here, gathering dust, and that's a shame for such a lovely book.
Maybe someone wants to swap?
Leave a message, and I'll pick one of you


5 opmerkingen:

  1. Woeeiiiiii!!!!!
    I Love Brian Froud ♥
    Heb heel lang geleden eens een boek kunnen bemachtigen via marktplaats....
    Helaas ontbrak daar de losse kaft bij....
    Maar wilde zo graag een boek van hem, dat ik dat niet erg vond.... Deze zit er Super Gaaf uit!!
    Ik zou het super vinden om hier kans op te maken....
    Wil ook wel met je ruilen... Ik heb nog een haakboekje liggen die ik van plan was t.z.t. aan te bieden op mijn blog om te ruilen....
    Het is het haakboekje "sieraden haken".... Zelf gekocht.... Maar eigenlijk doe ik er niet zoveel mee.... Misschien is dat een optie?

    Ik hoor het heel graag :D :D
    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ivonne, omdat je zo'n leuke enthousiaste reactie gaf, mag je me je gegevens doormailen :D

      Verwijderen
  2. Ik ken het boek en de schrijver totaal niet. Dus deze reactie is puur uit nieuwsgierigheid.
    Ruilen wil ik altijd wel doen. Alleen heb ik na 14dagen vakantie geen inspiratie...het hoofd is leeg en staat op wassen en plassen :-)

    Ik stel dan maar gewoon een wedervraag, moest ik ja met mij willen ruilen: waar kan ik je een plezier mee doen??? Iets naaien, een juweeltje???

    Liefs,
    Veeeeertje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook wilde ruilen. Deze keer gaat het boek naar Ivonne, maar als je iets leuks op m'n blog ziet dat je wel wil ruilen, mag je me ook altijd een mailtje sturen.
      Groetjes

      Verwijderen
    2. Hééé wat super :)
      Zag dat ik een nieuwe volger had en dat ben jij :)
      Ik hier naar toe en zie je reactie!!
      ☼ ☼ Ben heeeeeel erg blij *springstuiter* :D :D ☼ ☼

      Ik stuur je even een mailtje.

      Groetjes van Ivonne

      Verwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania