zaterdag 25 augustus 2012

Ben 10 Heatblast

De verjaardag van Jarno, de oudste, was deze week, maar het feestje is vandaag. 
En natuurlijk mag Jarno zelf kiezen wat we eten op het feestje, taart of iets anders. Aangezien ik de taarten altijd naar wens versier, was de keuze snel gemaakt, taart met chocomousse.  

En wat moest er op?  Ben 10, die keuze was ook snel gemaakt.  
Toen ik verder vroeg, wat van Ben 10, was het Heatblast (watteuh...? Ik kijk niet naar Ben 10). 
 Leve Google afbeeldingen, maar daar zag Jarno natuurlijk wel heel coole dingen, Heatblast in 't blauw, en Heatblast in 't rood op een soort vogel. 
 En natuurlijk wilde hij dan het ultieme, de prent van in 't rood in 't blauw.

Toen ik ermee bezig was, vond ik het niet echt goed, raad aan Jarno, ja hoor, Super mama, met een dikke knuffel, dus verder gewerkt.  
Dit is het resultaat : 

Jarno's birthday was earlier this week, but we are having the party today. 
Off course the party animal could choose what we're ating, cake or something else.
I always decorate the cake as they wish, so his choice was very easy, cake it was.

What had to be on it?  Ben 10!!!
When I asked what exactly, he answered : Heatblast (I didn't have a clue, so Google it was)
 We looked together, and Jarno saw cool things, Heatblast in blue and Heatblast on a bird.  
He wanted the ultimate : Heatblast in blue on the bird.

While working on it, I didn't think it was too good.  I asked his advice, and yes, it's super mom, with a big hug, so I proceeded, with this result : 


IMG_3823



2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met jullie zoon!
    Ik ken dat hele figuur niet, maar dit ziet er toch wel heel erg cool uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo kom es kijken, de uitslag van mijn "Loslaten" weggeef-actie is er.
    Liefs,
    Veeeeertje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania