dinsdag 3 juli 2012

Einde schooljaar - End of school

Voor het einde van het schooljaar werden de juffen met een extra cadeautje verwend.

For the end of school we treated the teachers with a little present.

Als eerste kwamen de 2 juffen van mijn jongste.  
De kleuterjuffen, daar had ik al vlug het idee voor om een stempel te maken, dus die lagen hier al een tijdje klaar.

First of all the teachers of my youngest.  I had the stamp-idea for a while, so they were ready some time ago.





De juffen van het lager kregen het "bekende" ritstasje, hier nog zonder de naam van de juf, die mochten mijn jongens er zelf op schrijven.
3 verschillende juffen voor mijn 2 oudste jongens.

The teachers of my bigger boys got a little zippered pencil bag.  My boys wrote their teachers names  on it after the pictures.



En nog een klein extra'tje, dus niet voor de juffen, maar wel zelf gemaakt cadeautje.

And a little extra, not for the teachers, but a selfmade present.





5 opmerkingen:

  1. Dat is zo leuk dat zakje en echt origineel als cadeautje voor de juf. Een mooie herinnering voor de juf van je kindjes.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te maken he die pennezakskes & om te geven ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die juffen zijn goed verwend, zeg!
    Ik vind vooral de stempels erg leuk en origineel! Super, die worden vast enorm veel gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania