zaterdag 7 juli 2012

Als de zoon wil tekenen / If your son wants to draw

... dan begin je er zelf weer aan, en sta je verbaasd van jezelf.
.... then you start again, and you amaze yourself.

In volgorde van tekenen (1 en 2 zijn ingekleurd door mijn jongens)
First to last (my boys colored the first two)









Laatste is een beetje ge-edit (kleurtjes/contrast) maar wel helemaal zelf getekend
Last one had a little bit of editing (colors/contrast), but I drew it myself.

(ze zijn niet helemaal uit mijn eigen verbeelding, ze zijn nagetekend uit een boek)
(they didn't come out of my own imagination, I had a book beside me)

2 opmerkingen:

  1. Leuk gekleurd en super getekend van mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap getekend! Jou jongens boffen maar met zo'n mama.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania