vrijdag 15 juni 2012

Tas met strik - getest / BowPleat bag - Tested

Voor Samantha van www.handmadebymrsh.blogspot.com mocht ik het patroon voor de "Bow Pleat Bag" testen.


For Samantha from www.handmadebymrsh.blogspot.com I could test the pattern of the "Bow Pleat Bag"

Ik maakte de "gewone" tas, dus zonder de aanpasbare schouderriem en met een gewoon binnenzakje ipv een binnenzakje met rits.


I made the "regular" bag, with the regular (not adjustable) strap, and with a regular inside pocket (not zippered).

Een hele leuke tas, en niet zo moeilijk om te maken, binnenkort komt het patroon ook te koop, dus als je het een leuke tas vindt, weet je ook waar het patroon te vinden is.


A very nice bag, not so hard to make, the bow gave me a little bit trouble, but not so much.  The pattern will be for sale soon, so if you think it's a nice bag, go visit Samantha.

pleatedbag1

1 opmerking:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania