zondag 3 juni 2012

Schoolfeest / Schoolplay 1

Vandaag was het schoolfeest van de school van mijn 3 jongens.
Allereerst ben ik supertrots op mijn jongens!
Hiervoor heb ik heel wat gemaakt, en het eerste wat ik laat zien zijn de taarten.

Today my 3 boys had their schoolplay.
First of all, let me say I'm superproud of my boys! They were great.
I made different things for the play, but the first thing I will be showing are my cakes.

Het thema van het schoolfeest was "Prns zkt prnss".
The theme of the play was "Prince seeks princess"

En in dat thema ben ik dus ook aan de slag gegaan.
So I worked it out in the theme.


Titeltaart, met op de rand elk onderdeeltje al een beetje toegelicht.
On the side there are parts of the play, so yes, I knew what was going to come.



En taart 2 - een kroon
And the 2nd cake - a crown


5 opmerkingen:

  1. waauw dat zijn prachtstukken. Je hebt er werk van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er mooi en lekker uit!!! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jij hebt goed je best gedaan! Heel mooi! Doe ik je echt niet na ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh gaaf hee!
    Geinig idee ook 'prns zkt prnss' hihi.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania