woensdag 6 juni 2012

Schoolfeest laatste deel / Schoolplay final part

Het schoolfeest was zondag, maar donderdag was er algemene repititie.  
Deze was dus ook al met de kleren die ze zouden aanhebben op het schoolfeest (met uitzondering van enkele).
Mijn oudste (en de jongens van zijn klas) hadden hun ridderpak zelf gemaakt uit karton.  
Tijdens de repetitie (en van Jarno er zelfs al voor) scheurden er 2 pakken.
Ik was er, om foto's te nemen, and mijn man was meegekomen.  
Hij zat bij de directrice (ik was op dat moment achteraan) en stelde voor dat ik nieuwe pakken zou naaien.  (even later kwam hij het me vertellen).  
Gelukkig weet hij dat ik met alle plezier probeer om ze te helpen als ik het kan.
Dus op het allerlaatste moment, maakte ik ook nog 4 ridderpakken.

Schoolplay was on sunday, but on thursday there was a big rehearsal, where they already wore their costumes.
My eldest boy (and the other boys of his class) made their knight costume themselves, but during the rehearsal, 2 of the costumes (which were made of cardboard) were teared apart.  
I was there, to take pictures, and so was my husband.  
I was in the back, my husband was with the principal, and he suggested I would make new ones.  
(A few moments later he told me).  
Luckily he knows I don't have a problem doing so.
So very last minute, I made 4 knight costumes.

Ridderpakken zijn gemaakt met hulp van de handleiding van Eloleo

4 opmerkingen:

  1. Amaai, ze mogen heel blij zijn daar op school met zo'n mama als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er superknap uit!!! 't ventje zal trots geweest zijn op z'n vrouwke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjewel voor je reactie....maar ik bedoelde die tabbladen bovenaan, die onder je header staan. Ik zie ze bij jou ook niet uitgelijnd en bij sommige blogs zie ik dat wel. IN ieder geval bedankt :)

    ps mooie pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed! Ik ben momenteel ook met een paar bezig maar die van jouw zien er heel erg gaaf uit. Ik kom er nu ineens achter dat de stof van Eloleo er nogal dik uitziet, wat voor stof heb jij gebruikt? Ik heb namelijk gewoon dun katoen en heb de basis al 5 keer uitgeknipt maar ben nu ineens bang dat de pakken dan niet mooi zitten.... Oh jee!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania