dinsdag 5 juni 2012

Schoolfeest deel 3 / Schoolplay 3

Een 2-tal weken voor het schoolfeest kwam zoonlief nr2 naar me toe, en zei dat hij de prins mocht zijn.
Of ik alsjeblieft een pak wilde maken voor hem.  
De vraag had ik direct zien aankomen, maar of het me ging lukken, dat was een andere vraag.  
Ik zei dat ik het ging proberen, en dat heb ik dan ook gedaan.
Met hulp van de handleiding (en eerst veel zoeken achter de nodige accesoires) van het Prince Charming kostuum ging ik aan de slag, en iedereen was blij met het resultaat.

Two weeks (or so) ago, my second son came up to me, and said he was going to be the prince in the schoolplay.
He asked if I would 'please' make a prince costume.  
I immediately knew he would ask, when he said he was going to be the prince.  
The question was if I could make it.  
I said I'd give it a go, and so I did.
With the help of the tutorial (and lots of searching for the ribbons and so) of the Prince Charming costume,
I got down to business, and we were all happy with the result.


1 opmerking:

  1. en of dat ze blij waren. Wat een super prachtig resultaat. amaai.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania