woensdag 20 juni 2012

Bow Pleat Bag Pattern give-away

Hadden jullie deze tas gezien?
Did you see this bag I made?


Zouden jullie zelf zo'n leuke tas, of misschien wel een veel leukere versie ervan, willen maken?

Do you want to make it yourself (maybe in a much much nicer version)?

Misschien kan dat dan wel, want van Samantha mag ik 1 patroon ervan weggeven.

Maybe you can, 'cause Samantha is offering one to one of my readers.

Wil je kans maken?

Doe dan het volgende

1.  Volger worden van mijn blog (1 kans)
2.  Give-away vermelden op je blog/facebook/twitter (+1kans/optie)
3. Volger worden van Samantha    (+1kans)

Laat even weten wat jullie gedaan hebben.
Meedoen kan tot 15 juli

Do you want to enter?
Here's how you can enter

1. Become a follower of my blog 
2. Put the give-away on your blog / facebook / twitter (+1)
3. Become a follower of Samantha (+1)

Please let my know what you've done.
You can enter untill july 15th

Voor diegenen die het patroon zelf al willen kopen, er is ook een leuke korting van 15% als je " BOWPLEAT15" gebruikt.  
For the people who can't wait, she's offering 15%off the pattern with the code "BOWPLEAT15"

9 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke give-away, daar wil ik graag voor meedoen :)
    Van jou ben ik al een volger, heb me juist volger gemaakt bij Samantha en het berichtje van de give-away ga ik ook nog regelen :p
    Dat gaat dan bij het bericht staan over de luiertas die ik voor het poppenmoedertje heb gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe graag mee, volg je al en zal het delen op mijn blog en FB!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ik ben uiteraard volger en ik ben ondertussen ook volger van Samantha...
    Jippieeeeeeeeeeeee 2 kansen op een mooi patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee! Ik volg je al via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een super mooie tas. Daar wil ik wel graag hert patroon van. Ik ben volger van jou en samantha geworden en ik heb een linkje op mijn blog geplaatst!
    Succes en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook graag een kans wagen! Ik volg je al een tijdje, en zal een linkje op mijn blog zetten. En ik ga zometeen eens langs bij Samantha om daar ook volger te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice gift, I hope for the best.
    I'm your nw reader, and I shared on my sidebar.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I would love to participate in this wonderful giveaway! :)
    Following your blog and Samantha!
    I put a link on my blog.:
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Thanks for the chance :)
    Best regards, Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania