dinsdag 8 mei 2012

Stempel / Stamp

Overal zie ik van die toffe stempels verschijnen, en natuurlijk had ik het in het verleden al geprobeerd.
Toen had ik het goede materiaal nog niet, maar nu heb ik gutsen gekocht, en ging ik opnieuw aan de slag.

Eerst de naaimachine alleen... en toen mijn eigen logo... wat een priegelwerkje, maar ik vind 'm wel lijken hé?

On lots of blogs I saw stamps appearing.  And yes... I tried to make them in the past.
Back then I didn't have the right things to make them, but now I bought some carving tools, and tried it again.

First the sewing machine alone... and then my own logo... that wasn't the most simple thing, but it looks like it doesn't it?






4 opmerkingen:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania