maandag 7 mei 2012

Nog Retro / More retro

Nog eventjes verder in de Retro-sfeer.
Dit stofje zag ik liggen, en ik twijfelde... leuk stofje, maar of ik er iets zou mee maken?
Uiteindelijk nam ik het mee... en maakte er dit (klein) kleedje mee.
Het kleedje alleen vond ik iets te... dus waagde ik me voor de eerste keer aan textielverf en er kwam een leuk hertje op.

Again something retro.
I saw this fabric, and doubted.  A cute fabric, but whould I make something with it?
I bought it, and made this (small) dress.
The dress came out a little "too much", so for the first time I bought textile paint and made a cute deer. 
It looks much better I think.





Hadden jullie al gezien dat ikook een swap-pagina heb (naast de give-away-pagina)?  Voorstellen zijn altijd welkom.

Did you notice I've got a swap-page?  

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleedje. Ik durf niet swappen, ben te onzeker over spullen die ik maak. schrik dat ze niet in de smaak vallen. misschien binnen enkele maanden of zo. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is een mooi kleedje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kleedje en het hertje is echt schattig !!!
    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania